aug 20

Hoe betwist je een auteursrechtenclaim?

By Esther Jonker | How-to

Je video is geuploaded, alles staat in de steigers om je campagne te beginnen. Opeens zie je in YouTube ‘auteursrechtenclaim” (content-ID claim) staan bij je video. Wat is dat? En hoe zorg je dat dat verdwijnt? Oftewel, hoe betwist je een auteursrechtenclaim op YouTube. We leggen het stap voor stap uit in dit blog en […]

Lees meer...
aug 06

Hoe maak je een watermerk op YouTube?

By Vivian Brummer | How-to

Hoe doen ze dat toch…Je ziet het in vele video’s, rechtsonderin een afbeelding met link in de video. En het wordt weergegeven als een watermerk. Ideaal voor het werven van abonnees van je kanaal! En het versterkt je branding. Maar hoe maak je een watermerk op je YouTube-kanaal? We leggen in dit blog in, 10 eenvoudige […]

Lees meer...
jul 23

Hoe maak je een vacaturevideo?

By Vivian Brummer | Video Marketing

Jouw bedrijf heeft dringend nieuwe medewerkers nodig. Maar hoe vind je die? Sollicitanten genoeg, maar niet die ene juiste! Of juist helemaal geen reacties op je vacature. Videovacatures helpen hierbij. Je kunt de vacaturevideo’s gebruiken ter ondersteuning van je vacatureteksten maar ook om een helder beeld te geven van jouw bedrijf(scultuur). Met een recruitment video […]

Lees meer...
jul 02

Hygiëne-content

By Vivian Brummer | Video Marketing

Het 3H-model is een vorm van content strategie die is bedacht in  2015 door Google, om bedrijven te helpen met hun content. Naast hero- en hub-content is de derde vorm (H) binnen contentplanning: hygiëne-content. Deze is misschien niet het meest spannend in het 3H-model, maar hygiëne-content is wel een belangrijke basis en vaak erg leuk om te […]

Lees meer...
jun 25

Wat is color grading?

By Vivian Brummer | Video Marketing

Is het je weleens opgevallen dat de video’s van ABN AMRO een lichte groene gloed hebben? Dezelfde kleur als in hun logo zit. Dit is gedaan door middel van Color Grading. Maar colorgrading is meer dan alleen een filter over de beelden. Het maakt je video krachtiger en professioneler. De kleur van een film of […]

Lees meer...
jun 13

Joep de Kantoorhond in de krant

By Esther Jonker | Video Marketing

Normaal gesproken schrijven we blogs over videomarketing. En geven we tips over video’s en hoe je daarmee het meeste bereikt. Vandaag hebben we echter even iets heel anders te vertellen. Even een zijstapje, maar we vinden het zo leuk, dat we er een blog aan wijden. Onze kantoorhond Joep, staat namelijk vandaag in het landelijke AD.Joep in […]

Lees meer...
mei 20

Hub-content

By Vivian Brummer | Marketingdoelen met video

In ons vorige blog las je over hero-content, maar daarnaast kent het 3H-model ook nog hub- en hygiëne-content. Het 3H-model, waar wij al eerder een blog over schreven, is bedacht door Google en biedt de perfecte uitkomst voor een goede content strategie. Wij gaan in drie verschillende blogs dieper in op deze onderwerpen. In dit […]

Lees meer...
mei 14

Wat is een thumbnail?

By Vivian Brummer | Social Media videos

Je video wordt goed gevonden op YouTube, maar dat betekent nog niet dat men ook op video gaat kijken. Wanneer iemand op YouTube op jouw video klikt, betekent dit dat de video aanspreekt & opvalt. Dit kan komen door de titel, maar in de meeste gevallen komt het door de afbeelding van de video. Deze […]

Lees meer...
1 2 3 5