nov 14

Wijzigingen YouTube

By Esther Jonker | Marketingdoelen met video

Vanaf 13 november 2019 moeten alle contentcreators in YouTube aangeven of hun video’s voor kinderen zijn gemaakt. Dit komt door de Children’s Online Privacy Protection Act (COPPA). Dit is van invloed op iedereen met een YouTube-account. Dus ook als je geen kindercontent maakt. We leggen in dit blog uit wat je precies kunt verwachten en wat […]

Lees meer...
okt 15

Bedrijfsaccount aanmaken op YouTube

By Esther Jonker | How-to

​Je eerste video is klaar en je wilt deze graag op YouTube plaatsen. Maar je hebt alleen een account met je eigen naam, niet met je bedrijfsnaam. Dat is niet handig voor je branding, maar hoe maak je nu een account aan voor je bedrijf? Heel eenvoudig! Wij leggen in 7 eenvoudige stappen uit hoe […]

Lees meer...
okt 01

Standaard tags toevoegen op YouTube

By Esther Jonker | How-to

Bij iedere YouTube video type je weer gedeeltelijk dezelfde tags. Dat zou toch eenvoudiger moeten kunnen? Jazeker! Je stelt daarvoor standaard tags in. Hoe je deze standaard tags vastzet? We leggen het stap voor stap uit in dit blog en how-to Video (iets naar beneden scrollen).Waarom tags toevoegen bij je YouTube video’s?Daar kunnen we heel kort […]

Lees meer...
sep 17

Hoe maak je een abonneerlink op YouTube

By Esther Jonker | How-to

Je plaatst regelmatig nieuwe video’s op je YouTube kanaal. Hebt een call-to-action om te abonneren in je video’s. En communiceert duidelijk op je andere platforms, dat je bedrijf een YouTube kanaal heeft. Dit gaat allemaal perfect! Maar toch blijven je abonnees achter op je doelstellingen. Er is dan nog een handigheidje dat je kunt inzetten. […]

Lees meer...
aug 27

Agile recruitment met video

By Esther Jonker | Video en recruitment

Agile recruitment is niet meer weg te denken. Waar vroeger Agile (en lean en scrum) woorden waren uit über-hippe ICT-bedrijven, is deze manier van werken nu ook doorgedrongen tot de andere bedrijven en ondernemingen. Banken, zoals ABN Amro, maar ook bedrijven als Boskalis en KPN stappen over naar een agile manier werken. En dus van personeelswerving. […]

Lees meer...
aug 20

Hoe betwist je een auteursrechtenclaim?

By Esther Jonker | How-to

Je video is geuploaded, alles staat in de steigers om je campagne te beginnen. Opeens zie je in YouTube ‘auteursrechtenclaim” (content-ID claim) staan bij je video. Wat is dat? En hoe zorg je dat dat verdwijnt? Oftewel, hoe betwist je een auteursrechtenclaim op YouTube. We leggen het stap voor stap uit in dit blog en […]

Lees meer...
aug 06

Hoe maak je een watermerk op YouTube?

By Vivian Brummer | How-to

Hoe doen ze dat toch…Je ziet het in vele video’s, rechtsonderin een afbeelding met link in de video. En het wordt weergegeven als een watermerk. Ideaal voor het werven van abonnees van je kanaal! En het versterkt je branding. Maar hoe maak je een watermerk op je YouTube-kanaal? We leggen in dit blog in, 10 eenvoudige […]

Lees meer...
jul 23

Hoe maak je een vacaturevideo?

By Vivian Brummer | Video Marketing

Jouw bedrijf heeft dringend nieuwe medewerkers nodig. Maar hoe vind je die? Sollicitanten genoeg, maar niet die ene juiste! Of juist helemaal geen reacties op je vacature. Videovacatures helpen hierbij. Je kunt de vacaturevideo’s gebruiken ter ondersteuning van je vacatureteksten maar ook om een helder beeld te geven van jouw bedrijf(scultuur). Met een recruitment video […]

Lees meer...
1 2 3 6