apr 12

Video Marketingmatrix

By Vivian Brummer | Marketingdoelen met video

Het beslissingsproces van jouw (potentiële) klant, bestaat uit een aantal fases. De customer journey, of wel klantreis. Iedere fase heeft een eigen benadering nodig. Hoe kun je je klanten het beste benaderen? In deze video marketingmatrix is de customer journey, de funnel en de fase weergegeven waarin een klant zich bevindt. Zo kun jij kiezen […]

Lees meer...
apr 09

LinkedIn Live, is het wat?

By Esther Jonker | Social Media videos

LinkedIn gaat live! Het is nog in bèta, maar ze zijn van start. We vonden het hoog tijd (en leuk) om voor jullie uit te zoeken: wat het is, en (nog belangrijker) wat kun je er mee? LinkedIn Live?Heb je het gemist, don’t worry, je was niet de enige :-). In februari heeft LinkedIn aangekondigd met […]

Lees meer...
mrt 29

Vindbaarheid YouTube: Titel

By Denise Wuijster | Social Media videos

Bingo! Een kijker vult zijn zoektermen in en jouw video verschijnt in de lijst die wordt aanbevolen aan de hand van deze zoektermen. Maar al zijn je zoekwoorden nog zo goed, een kijker selecteert jouw video uiteindelijk op basis van je thumbnail en titel. Deze moeten de aandacht trekken van een kijker. Denise geeft in 4 […]

Lees meer...
mrt 22

Social Media video

By Vivian Brummer | Marketingdoelen met video

Video heeft beeld, geluid en houdt de aandacht van de kijker vast. Social media heeft daarnaast vele gebruikers dus kan je ook een grote groep mensen bereiken. En het algoritme van de diverse platforms zijn zo gemaakt dat video vaker getoond wordt dan alleen tekst. We vertelden hier al eerder over in ons blog over video’s […]

Lees meer...
mrt 08

Vindbaarheid YouTube: Ondertiteling

By Denise Wuijster | Video Marketing

Ben jij al een tijdje bezig met een YouTube kanaal en probeer je hoger in de YouTube ranking te komen? Denise geeft in 4 blogs handige tips voor je zichtbaarheid op YouTube. Vorige week gaf ze tips over de Tags. Deze week gaan we verder met deel 3: de Ondertiteling. Het belangrijkste hulpmiddel voor een hoge Google Ranking is […]

Lees meer...
mrt 01

Vindbaarheid YouTube: Tags

By Denise Wuijster | Video Marketing

Ben jij al een tijdje bezig met een YouTube kanaal en probeer je hoger in de YouTube ranking te komen? Denise geeft in 4 blogs handige tips voor je zichtbaarheid op YouTube. Vorige week gaf ze tips over De beschrijving. Deze week gaan we verder met deel 2: de YouTube Tags. Een hulpmiddel voor een hoge Google […]

Lees meer...
feb 25

Vindbaarheid YouTube: Beschrijving

By Denise Wuijster | Video Marketing

YouTube is de tweede zoekmachine ter wereld. Er wordt dus heel veel in gezocht en gekeken. Hoe zorg je nu dat je gevonden wordt tussen al die miljoenen video’s? Denise geeft in 4 blogs handige tips voor je zichtbaarheid op YouTube. Deze week: De beschrijving. Liever lezen dan kijken? Scrol dan naar de blog onder […]

Lees meer...
feb 18

Workshop videomarketing bij ZEP010

By Esther Jonker | Video Marketing

Wij delen graag onze kennis over videomarketing en video’s. Afgelopen juni waren we te gast bij ZEP010 om een interactive workshop te geven over Videomarketing. ZEP010 is een organisatie van en door eventorganisatoren. De belangrijkste vraag was dan ook: Hoe kan je video efficient inzetten voor de organisatie voor jouw event.Videomarketing voor een eventWe nemen […]

Lees meer...
feb 13

Videoanalyse: wat is het?

By Vivian Brummer | Video Analytics

VideoanalyseOnline video is in ontwikkeling. Naast dat video in ontwikkeling is, zijn ook de tools om een video te analyseren in ontwikkeling. Je kan statistieken van je video makkelijker inzien en analyseren, waardoor je je doelgroep nog beter kunt bereiken. Het klinkt afgezaagd, maar meten=weten. Jij bent misschien heel blij met je video, maar is […]

Lees meer...
feb 09

Instagram TV: hoe bereik je meer

By Esther Jonker | Social Media videos

Medio juni 2018 kondigde Kevin Systrom (de CEO van Instagram) de komst van Instagram TV (IGTV) aan. Vanaf toen kun je via de app IGTV video’s van 15 seconden tot 60 minuten plaatsen op je Instagramaccount. We schreven er toen een kort blog over, met onze eerste bevindingen. Inmiddels is de app ruim een half jaar […]

Lees meer...